Amb aquesta rúbrica avaluaré als
alumnes de la U.D.
CoRubrics avaluació:
Rúbrica
|
NOVELL
|
APRENENT
|
AVANÇAT
|
EXPERT
|
PES
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
1. Reuneix i processa
informació sobre el context històric en què es desenvolupa l'art romànic i
les característiques de l'estil.
|
No coneix les característiques del
context històric ni de l'estil artístic romànic.
|
Coneix les característiques més
bàsiques del context i de l’estil artístic romànic.
|
Coneix les característiques més
bàsiques i tres més del context i de l’estil artística románic
|
Coneix totes les característiques
del context històric i de l'estil artístic romànic treballades a l’aula
|
20%
|
2. Identifica i analitza
les principals obres d’escultura d'estil romànic.
|
No identifica ni analitza cap obra
d’escultura romànica.
|
Identifica les obres bàsiques d’escultura
romànica
|
Identifica les obres bàsiques
d’escultura romànica i alguna més.
|
Identifica totes les obres
d’escultura romànica treballades a l'aula
|
20%
|
3. Utilitza recursos
d'aprenentatge (internet, llibres de text o especialitzats en el tema, diccionaris...)
|
No utilitza els recursos
d’aprenentatge proposats
|
Utilitza un recurs d'aprenentatge
|
Utilitza dos recursos
d'aprenentatge
|
Utilitza tots els recursos
d'aprenentatge proposats
|
10%
|
4. Aprén les
característiques d'un comentari d'una obra d'art
|
No coneix les característiques
d'un text de comentari d'una obra d'art.
|
Coneix la meitat de les
característiques d'un text de comentari d'una obra d'art.
|
Coneix la meitat i alguna més de
les característiques d'un text de comentari d'una obra d'art.
|
Coneix totes les característiques
d'un text de comentari d'una obra d'art.
|
20%
|
5. Respecta i valora el
patrimoni artístic i cultural
|
No mostra interés ni sensibilitat
cap al patrimoni històric.
|
Mostra un interés mitjà cap al
patrimoni històric.
|
Mostra un interés notable cap al
patrimoni històric.
|
Mostra un interés excel·lent cap
al patrimoni històric
|
10%
|
6. Coneix la terminologia
específica de l'escultura romànica.
|
No coneix cap terme específic
|
Coneix sis termes específics
|
Coneix nou termes específics
|
Coneix els tretze termes
específics proposats en la U.D.
|
10%
|
7. Practica l’expressió i
compressió oral i/o escrita.
|
No practica l'expressió oral ni
escrita
|
Practica l'expressió oral i
escrita amb suficient claredat, concisió i correcció
|
Practica l'expressió oral i
escrita amb notable claredat, concisió i correcció
|
Practica l'expressió oral i
escrita amb excel-lent claredat, concisió i correcció
|
10%
|
Aspecte a avaluar
|
Descripció
en mode novell
|
Descripció
en mode aprenent
|
Descripció
en mode avançat
|
Descripció
en mode expert
|
La rúbrica té set criteris d'avaluació, relacionats amb els objectius i continguts de la Unitat didàctica L'art románic. Com es tracta d'una U.D. TILC es té en compte l'avaluació de les competències lingüístiques en el criteri: "practica l'expressió i compressió oral i/o escrita". Tambè es té en compte l'educació en valors: "respecta i valora el patrimoni artístic i cultural". Els set apartats sumen el 100% de la nota final. Els criteris un, dos i quatre valen dos punts de la nota, la resta compten un punt.
Tenint en compte aquests criteris d'avaluació ací teniu el formulari per avaluar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada